دانلود تحقیق در مورد مديريت ارتباطات مشتري ( CRM ) موضوع : ارتباطات فرمت فایل: ورد تعداد صفحات: 25 بخشی از متن: مديريت ارتباطات مشتري ( CRM ) Customer Relationship Management مرحله طراحي مجدد فرآيندهاي سازمان بر مبناي اهداف CRM بهترين نتيجه را براي سازمان در پي خواهد داشت. سيستم هاي CRM فعلاً داراي 5 موتور اصلي و استاندارد به شرح زير است كه به احتمال زياد در آينده تغيير كرده و موتورهاي ديگري به آنها اضافه خواهد شد: تمركز اطلاعات مشتري در يك نقطه: چرا كه در شر .




معرفی کالا فروشگاهی crm ,ارتباطات ,مشتري ,مديريت ,فایل ,سازمان ,مديريت ارتباطات ,مشتري crm ,ارتباطات مشتري ,در آينده ,زياد در ,مديريت ارتباطات مشتريمنبع

مقاله مطالعه موردی مسائل سازمانی

پروژه بررسي پارامترهاي مختلف در بهينه سازي آئروديناميکي ايرفويل با روش مکش-دمش هوا

آریشگاه

زعفران(Crocus sativus) از کاشت تا برداشت (پاورپوینت 24 اسلاید)

یک نمونه املاء تصویری پایه اول ابتدایی

آموزش نصب داریورها و راه اندازها بدون سی دی

تحقیق تجارت الکترونیک

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین جستجو ها

film خدمات انجام طرح توجیهی اجناس فوق العاده آرمان آموزش برنامه نویسی|سئو و طراحی سایت مرجع دانلود فیلم و سریال حرف از ته دل اباذر آبادگر مجموعه تالار های پذیرایی عرشیا میناکاری اصفهان