مقدمه شرکتهای بین المللی در زمینه هماهنگی و کنترل فعالیتهای شعب، واسطه ها و زیر مجموعه های خارجی خود با مشکل مواجه هستند. گاهی اوقات صادرکنندگان حتی نمی دانند که محصولاتشان در کدام کشور به فروش میرود. پراکندگی جغرافیایی زیاد شعب شرکت امر هماهنگی و کنترل را به اندازه کافی دشوار می کند، ولی وقتی دفاتر فروش، بازاریابی و حتی مراکز تولید هم هزاران کیلومتر با یکدیگر فاصله دارند برنامه ریزی و کنترل متمرکز و قوی فعالیتها بسیار سختتر می شود. در چنین شرایطی عدم تمرکز در برخی تصمیم گیری ها اجتناب ن .




معرفی کالا فروشگاهی هماهنگی ,المللی ,بازاریابی ,کنترل ,عواملی ,تصمیمات ,و کنترل ,بین المللی ,تاثیر می ,بر توانایی ,می گذارند ,وکنترل تصمیمات بازاریابی ,هماهنگی وکنترل تصمیمات ,توانایی هماهنگی وکنترلمنبع

مقاله مطالعه موردی مسائل سازمانی

پروژه بررسي پارامترهاي مختلف در بهينه سازي آئروديناميکي ايرفويل با روش مکش-دمش هوا

آریشگاه

زعفران(Crocus sativus) از کاشت تا برداشت (پاورپوینت 24 اسلاید)

یک نمونه املاء تصویری پایه اول ابتدایی

آموزش نصب داریورها و راه اندازها بدون سی دی

تحقیق تجارت الکترونیک

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین جستجو ها

هر روز بیا اندروید کاران - آموزشگاه اندروید ایران سفارش اینترنتی اتوبوس دربستی دستمزد نقاش ساختمان گوشت سفید ، با ما بهترین باشید. دانلود برای شما شرکت تسینا film تخفیف دونی